|
Zagaje 6, 14-521 Lelkowo tel./fax (55) 244-87-81
|
Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 5748 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
|   | SZKOŁA PODSTAWOWA
- oddział "0" - języki obce: niemiecki, ukraiński - koła zainteresowań - zajęcia wyrównawcze - wszechstronny rozwój ucznia - wykwalifikowana kadra nauczycielska - dowozy uczniów
|
Nasza szkoła umożliwia:
- realizację obowiązku szkolnego oraz kontroluje jego spełnianie
- zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do uzyskania świadectwa ukończenia szkoły
- rozwijanie różnorodnych zainteresowań poprzez organizowanie zajęć pozalekcyjnych
- udział w zajęciach gimnastyki korekcyjnej
- poznanie dziedzictwa kultury narodowej, podtrzymanie poczucia tożsamości narodowej, językowej i religijnej, a w szczególności nauki języka polskiego oraz własnej historii i kultury
- uczestniczenie w nauce religii zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej, uznając prawo do religijnego wychowania dzieci
- naukę dwóch języków obcych
- dodatkowo naukę języka ukraińskiego, zgodnie z obowiązującymi przepisami
Sposoby realizacji zadań:
- nauczyciele poszczególnych przedmiotów wybierają program nauczania z zestawu programów zatwierdzonych przez MENiS lub opracowują własne programy zgodnie z rozporządzeniem MENiS w sprawie warunków i trybu dopuszczania do użytku szkolnego programu nauczania
- szkolny zestaw programów nauczania dopuszcza w formie zarządzenia do użytku szkolnego Dyrektor Szkoły po zasięgnięciu opinii Rady Pedagogicznej
- nauczyciele podczas pierwszych zajęć dydaktycznych mają obowiązek przedstawić uczniom treści przyjętych do realizacji programów nauczania oraz szczegółowe kryteria oceniania
- nauczyciel ma prawo realizować własny program autorski lub inne formy pracy innowacyjnej i eksperymentalnej na podstawie odrębnych przepisów
- Dyrektor Szkoły może zezwolić na indywidualny program lub tok nauki
Uczeń szkoły ma prawo do:
- informacji na temat zakresu wymagań oraz metod nauczania
- posiadania pełnej wiedzy na temat kryteriów ocen z przedmiotów i z zachowania
- korzystania z zasad dotyczących sprawdzania wiedzy i umiejętności
- tygodniowego rozkładu lekcji zgodnego z zasadami higieny pracy umysłowej
- poszanowania swej godności
- rozwijania zainteresowań, zdolności i talentów
- swobody wyrażania myśli i przekonań o ile nie naruszają one dobra osobistego osób trzecich
- życzliwego, podmiotowego traktowania w procesie dydaktyczno-wychowawczym
- nietykalności osobistej
- bezpiecznych warunków pobytu w szkole
- korzystania ze wszystkich pomieszczeń i urządzeń zgodnie z ich przeznaczeniem i w myśl obowiązujących regulaminów
- reprezentowania szkoły w konkursach, przeglądach i zawodach
- odpoczynku w przerwach międzylekcyjnych; na okres przerw świątecznych i ferii nie zadaje się prac domowych
- egzaminu sprawdzającego na zasadach określonych przepisami MEN
- przedstawiania swoich problemów Dyrektorowi Szkoły, jeżeli uważa, że nie mogą ich rozwiązać Samorząd Uczniowski, Rzecznik Praw Ucznia ani wychowawca klasy
|
Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:
zmiany@szkolnictwo.pl
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!
Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.
Wypełnij formularz >>>
Od 20tu lat najpopularniejszy i największy
informator branży edukacyjnej
- przedszkola, szkoły, uczelnie -kolonie, zielone szkoły - inne jednostki
|
OKS www.szkolnictwo.pl e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - ponad 1,5mln użytkowników/mies.
|
Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|